نیمکت عشق

 


هر جا که باشم،همینم،یک عاشق هر جا که باشم،دور از تو یا در کنار تو،همینم، یک مجنون

 
 

فرقی ندارد کجا باشم ، چه کسی باشم یا در چه حالی باشم ، من همینم ، یک دلداده

 
 

نه برای کسی هستم نه برای خودم من تنها برای تو هستم و برای تو خواهم ماند

 
 
 

مهم نیست که یک دیوانه ام.مهم نیست که لحظه به لحظه دلتنگم مهم این است که دوستت دارم

 
 

 هر جا که باشم به یادت هستم ، یاد تو تکرار لحظه های زیبای عاشقیست

 
 

 فرقی ندارد تو مرا بخواهی یا نخواهی فرقی ندارد تو مرا دوست داشته باشی یا نداشته باشی

 
 

 مهم این است که من تنها تو را میخواهم

 
 

هر جا که بروی به دنبالت می آیم ، به من بگویی نیا  باز می آیم! می آیم تا به تو برسم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:,ساعت 18:34 توسط mahsa| |


Power By: LoxBlog.Com